No pain, No gain!

Jag har träningsvärk.


Efter att ha sett den här artikeln så har jag också huvudvärk!





Det är fan inte okej!


Retards ska inte ha barn!


Det spelar ingen roll hur folkkära de är, de är inte värdiga att föra sina värdelösa gener vidare.


Dessutom ligger många av dem på samma intellektuella nivå som barn.

"Perfekt, då förstår de ju barnen!" säger ni?

Sure, men jag hade inte velat ha en person med en 7-årings intelligensnivå som förälder när jag var 14 år gammal.

Hade ni?



Nej, fuck 'em, de får leka med dockor istället!


Nu ska jag försöka sova om det nu går efter den här fruktansvärda nyheten.

Skulle du vilja att den här mannen vore din pappa?




Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Nepp! Nu vet jag det dock ;) Thx

2010-01-11 @ 11:21:46
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0